Dålig uppdatering

 
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu vilket känns lite dåligt, men anledningen är helt enkelt att jag har haft för mycket annat att göra. Tänkte berätta lite hur mina dagar sett ut och vad jag har gjort!
 
Torsdag: Slutade skolan så jag åkte och åt med pojkvännen och firade lite. Min mamma fyllde också år så jag hjälpte henne att fixa mat och bakade, sen kom lite gäster vid halv 6. Vi åt och fikade, efter ett tag drog jag och Jerry och träffade lite kompisar. Jag och Rebecka åkte till en fest och grabbarna åkte till kråkberget och hängde med lite folk där. Kvällen slutade helt okej bra, dock var förra skolavslutningen bäst någonsin!
 
Fredag: Vaknade upp hemma hos Jerry, var tvungen att cykla hem till mig för att hämta lite finare kläder som jag kunde ha till kvällen. Cyklade hem till Jerry igen och sen åkte vi och köpte studentpresent till Stefan, åkte och kollade på hans utspring och sen började det spöregna så min bror fick komma och hämta oss. Gick ut och kollade på kortegen och alla glada studenter, cyklade hem till Stefan där hans familj väntade och så firade vi Stefan när han kom hem. Vi fick massa god mat och fika, lekte med alla bebisar och hade det jättetrevligt med hans släkt!
Sedan följde alla grabbar med stefan på krogen och vi tjejer satte oss i hamnen och bara tog det lugnt, mötte upp killarna efter att dem varit på krogen och så gick vi hem till Stefans lägenhet. Var där ett litet tag och sen gick vi hem och sov vid ungefär 4.
 
Lördag: Vaknade ganska sent och gjorde ingenting, åkte sedan med min bror, jerry och arvid ner till våran sommarstuga. Låg och solade för att få lite mer färg, åt god mat och hade det mysigt bara. Kom hem ungefär vid 7, byggde med lego med min bror och sen kom sofie, arvid och arvids bror. Tog det lugnt och killarna spelade tv-spel, åkte sedan och hämtade mat på max, jag gick och sov vid typ 12
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: