Min sommar!

Nu har jag äntligen slutat skolan och jag tänkte berätta ungefär hur mitt sommarlov kommer se ut. 
Jag tror faktiskt att detta kan bli en ganska bra sommar trots allt, det måste blir en bra sommar för det är vårat sista sommarlov. Sen är det dags att börja jobba, resa eller plugga vidare! 
 
  • Bara slappa i en vecka och njuta av att det äntligen blivit sommarlov!
  • Min syster kommer hem.
  • Fira midsommar med massa folk i min sommarstuga
  • Åka till bråvalla!!!!!
  • Slappa lite till
  • Sola, bada, grilla, vara med vänner hela nätterna
  • Fira 2 år med älsklingen och jag planerar något stort ( kan inte skriva vad det är om han skulle läsa)
  • Förmodligen åka någonstans med mina vänner och ha det kul!
  • Åka till min syster i Göteborg i några dagar och umgås med henne och min systerdotter.
  • Slappa lite till.
  • Åka till kroatien i en vecka med mamma, pappa, syster och systerdotter!
  • Deppa för att mitt sista sommarlov är slut
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: