17 dagar..

Åh vad jag tjatar om resan men det är typ det enda man tänker på, både att det ska bli kul, nervöst och jobbigt.
Jag och Sofie åkte hem till mig igår efter att vi hade julshoppat lite och valde ut lite bikinis som vi ska ta med oss!
Hon hade inte så många som hon kunde ha så vi tar med några extra av mina, det gör inte mig något då jag ändå inte kan bestämma mig för bara två/tre bikinis. Utan nu fick det bli fem av mina vilket känns jättebra.
Började även lägga fram lite kläder som jag ska ha med mig också, har nästan lagt fram alla kläder förutom det jag ska åka i + underkläder. 
 
Får hem ryggsäcken på söndag och då ska jag provpacka en gång för att se om jag måste ta bort massa kläder eller så.
 
 
Här är en bild på ryggsäcken jag ska få låna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: