Sjukt...

Igår kramade jag om Arvid och sa hejdå för att han och Stefan åker till Thailand idag och är borta i 6 veckor.
Det kändes som att våran resa är mer på riktigt nu när dom åker iväg, för jag tycker fortfarande inte att det känns verkligt att vi ska åka bort.
Något som kändes konstigt var att säga till dom att vi ses i bangkok om ca 40 dagar.. asså det är sjukt.
Vi åker om 28 dagar vilket känns jättekonstigt.
 
Det kommer bli hur underbart som helst men jag känner mer och mer hur jobbigt det kommer bli att vara borta från Jerry i 45 dagar. Jag hade lika gärna velat åka med honom på en sån här resa. Och det ska vi göra! Nästa gång jag åker utomlands ska det vara med honom.
Vi har pratat om det så himla länge men det har aldrig passat, nu hade han inte kunnat åka eftersom att han fick förlängd tjänst på jobbet. 
Men jag vet att vi kommer klara det, vi älskar varandra så mycket att det inte kommer vara några problem och det kommer bli så sjukt underbart när jag kommer hem också.
Min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: