Fullt upp.

Har haft fullt upp fredag,lördag och söndag. Varit på båtmässa i Stockholm med pappa, varit på ikea i Linköping med mamma och pappa, tittat på hockey, haft match med småtjejerna, varit på krogen och har lyckats få en trasig bil. 
Annars har jag umgåtts med Jerry så mycket det går. Den senaste tiden har vi inte kunnat träffas så mycket som jag har velat. Han har jobbat eftermiddag när jag har jobbat heldagar, nu när jag har ledigt jobbar han natt osv.. 

Håller just nu på att ta ner alla mina lådor från vinden. Har så sjukt mycket flytta-hemifrån-lådor.  Så jag går igenom dom för att sortera lite/se vad jag har. Jag vill ju som sagt flytta snart och det är ju alltid skönt att ha sånt gjort i vilket fall som helst. 

Saknar värmen med skönt nyköpingsfolk👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: