Mässa imorgon

Sitter hemma hos pojkvännen nu, slutade skolan halv 2 men gick tillbaka vid 3 för att skriva prov. 
Det känns som att det gick bra men jag vet inte riktigt, vi får väl se.
Ikväll ska vi inte göra något alls tror jag, imorgon ska vi på Saco-mässan i Stockholm.
För er som inte vet vad det är så är det en mässa för gymnasieelever, man kan gå och kolla olika högskoleprogram och så. Vi kommer vara hemma typ 3 och sen vid 6 ska vi till Helena för att fira henne eftersom att hon fyller imorgon. På kvällen blir det krogen och devetdu (Y)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har nominerat dig på min blogg, gå in och kolla.
Kram

2013-11-28 @ 22:48:03
URL: http://malinthorslund.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: