Våran lägenhet!

Nu är allt bestämt och vi får nycklarna till lägenheten den 1 mars. Det känns så otroligt bra att vi kommer bo med varandra i våran egna lägenhet. Efter snart 4 år tillsammans får vi äntligen flytta ihop. 

Jag har börjat titta igenom vad jag har i alla mina kartonger och jag hittar massa saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade. Vi har även börjat kolla på soffa och lite sånt nu. Det vi behöver köpa är soffa, soffbord, matbord och stolar. Så det är ju inte jättemycket möbler vi behöver köpa i allafall. 


Lyckligast i världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick ni tag på lägenheten?

Svar: Det är hyreslägenhet. Så vi fick den genom hyresvärden
Evelina Åberg

2015-03-12 @ 13:12:35
Postat av: Anonym

Hur fick ni tag på hyresvärden då? Ringde nu eller har ni skickat in intresseanmälan och blev kontaktade?

Svar: Vi skickade in en intresseanmälan för länge sen, så vi har stått i bostadskö ett tag!
Evelina Åberg

2015-03-16 @ 07:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: