Min födelsedag!

Äntligen är min dag här! Jag kommer inte ha tid att skriva idag som ni kanske förstår.
Gästerna kommer vid 6, sen kommer det kompisar vid halv 8 och vi ska föra och sen gå ut på krogen!
Och det är ju ganska mycket att förbereda innan alla kommer, maten, efterrätten och allt. 
 
Jag har redan fått lite presenter. Av mamma och pappa fick jag ett knivset från fiskars med 5 knivar, vilket är grymt! Sen har jag fått massa smågrejer som är bra att ha av min syster och hennes man.
Så jag är redan nöjd!
 
Men nu ska jag hjälpa mamma att fixa lite här hemma, nästa inlägg blir inte föränn imorgon så ni får ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Nu ligger vinnaren av designbloggen uppe. Kika in och kolla om det blev du:)

2013-11-02 @ 19:14:07
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: