Frågor

Hur fungerar awarden?Här är reglerna: 

-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
-Skriv 11 random fakta om dig själv.
-Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
-Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
-Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.

 Tack fina Malin för awarden!

11 FAKTA OM MIG

- 1 - Ibland har jag jättelätt för att gråta

- 2 - Jag älskar att dansa och sjunga även fast jag inte är så bra på något av det.

- 3 - Jag är väldigt snål mot mig själv men köper gärna saker till andra

- 4 - Jag älskar att resa

- 5 - Min favoritserie är Pretty Little Liars

- 6 - Jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i 30 månader dvs 2,5 år

- 7 - Jag är väldigt ekonomisk

- 8 - Jag driver ett eget företag med 2 kompisar, länk till vår facebooksida här

- 9 - Jag är livrädd för att någon nära ska dö (familj, pojkvän, vänner)  

- 10 - Mest av allt vill jag ha en hund!

-  11-  Jag säger ofta "va?" även fast jag hör vad folk säger, tix typ

 

 Frågor till mig:

Vad är de bästa du vet? 

Det bästa jag vet är antigen en myskväll med pojkvännen eller en galen utekväll med vännerna!

Vad är det viktigaste i ditt liv? 

Det viktigaste i mitt liv är min familj, vänner och pojkvän. Vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade någon.

Vad skulle du göra om du blev gravid? 

Skulle jag bli gravid just nu skulle jag antagligen göra abort, även fast jag vill ha barn så vill jag först gå ut skolan, ha jobb och bostad, för att barnet ska få en bra uppväxt.

Vart är ditt dröm resemål? 

Typ västindien eller något annat paradisställe!

Vad är dina framtidsplaner? 

Resa med vänner, sen kanske plugga till mäklare.

Om du vann 1 miljon vad skulle du göra med pengarna? 

Spara 900 000 sen leva för resten, resa, köpa lite saker som jag vill. Men jag skulle nog ändå vara snål!

Jag nominerar: Linnea, Melinda . Ja det blev bara två.. men, men. 

 

Mina Frågor till er: 

 

Vad är de bästa du vet?

Vad är det viktigaste i ditt liv?

Vad skulle du göra om du blev gravid?

Vart är ditt dröm resemål?

Vad är de pinsammaste du har gjort?

Vad är dina framtidsplaner?

Om du vann 1 miljon vad skulle du göra med pengarna?

Hur ska din dröm kille vara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: