Sjuk, föredrag, pizza

Varit hemma från skolan idag för jag hade ont i halsen och ont i magen.
Men vid 1 åkte vi till ett ställe för att gå på en föreläsning om företag och så, med tanke på att vi själva driver ett UF-företag är det bra att lyssna på sånt. Vi kom hem för 15 min sen typ och snart ska Jerry åka och hämta pizza till mig, orkar verkligen inte ställa mig och laga mat, det var tillräckligt jobbigt att sitta där och försöka koncentrera sig. Får se om jag blir hemma imorgon också, beror på hur jag mår när jag vaknar. Nu har jag lite skolarbete att fixa, får se om jag skriver något mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig, hjärtat! <3

Svar: Tack! <3
Evelina Åberg

2013-12-02 @ 17:15:31
URL: http://www.eleldesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: