Vietnam och Thailand

 
Nu har vi äntligen bokat våran resa. Vi blir fyra tjejer som åker och vi kommer att vara borta i 1,5 månad.
Det blir två veckor i vietnam och fyra veckor i thailand. Vi flyger från arlanda den andra januari på kvällen och kommer vara framme i vietnam den tredje. Sen åker vi vidare till thailand den 17:e januari och flyger hem den 16:e februari.
Det känns verkligen hur bra som helst även fast det kommer vara jobbigt också. Men det är en upplevelse som man alltid kommer komma ihåg, och jag tror bara att man gör en sådan här resa med sina vänner en gång i livet.
 
Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på våra hotell som vi har bokat, så det kommer i nästa inlägg.
Vi ska nog även starta upp en reseblogg som vi kommer att använda alla, men jag får se om jag kommer skriva på den här bloggen då också. Det är ju väldigt långt kvar innan vi åker och jag skulle helst vilja åka nu!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: