10 dagar

Nu är det alltså 10 dagar kvar tills vi drar iväg på vårat äventyr!
Rebecka var och hämtade ut våra pengar igår som vi beställt.
Så vi får 9.250.000 i den vietnamesiska valutan och sen får vi 25000 baht var.
Det känns bra att ha lite till en början iallafall, jag kan ju säga att det blev 10.000 i svenska kr.
 
Fick hem mina lönespecifikationer igår och det blev fyra stycken ;)
Det var inte jättemycket på varje men det blev ca 2000kr mer än vad jag förväntat mig så det är alltid kul!
 
Igår klädde vi granen och jag tog massa bilder så det tänkte jag att jag lägger upp ikväll eller så.
Min syster hjälpte mig att göra lite nya inställningar på kameran så att det blir lite bättre bilder. Tack!
 
 
Jag och mina bästa brudar!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: