2 veckor

Hehe, nu blir det ännu ett inlägg om resan :)
 
Idag är det exakt två veckor kvar till vi åker, vid den här tiden kommer vi fortfarande vara hemma, hysteriska och stressade för att tro att vi glömt det mesta. Om jag känner mig själv så kommer jag somna typ 3 natten innan och säkert vakna runt 6. Jag kommer springa runt och vara stressad, nervös, glad, ledsen osv! Jag kan inte ens föreställa mig hur mycket känslor det kommer vara.
 
Jag och J låg och pratade ganska länge igår om att jag snart åker. Men det känns faktiskt bra och jag vet att vi kommer klara det. Det kanske låter dumt men jag längtar tills vi kommer hem också bara för att få träffa honom igen och veta att vi har klarat av det!
 
 
 
Min kärlek!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: