Exakt en månad kvar

Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker, det känns bara helt sjukt. 
Jag längtar mer och mer samtidigt som ångesten smyger sig fram, det ska bli så himla jobbigt att lämna min älskade Jerry i 45 dagar.. Det kommer vara riktigt tufft men jag vet att vi kommer klara det. 
 
Har börjat skriva lite på en shoppinglista nu, det finns väldigt mycket saker jag vill köpa men vi får se hur mycket jag hittar och hur mycket jag kommer ha råd med. Och framför allt hur mycket jag får med mig hem..
 
Vi ska åka till min faster på söndag och då ska jag se om dom har någon bra ryggsäck som jag kan få låna när jag åker, dom brukar vandra och så, så då kan man ju tänka att dom kan ha något bra.  Vi kommer inte ha med oss något annat än var sin ryggsäck, för det blir bara jobbigt att gå runt och dra på en vanlig rullväska. 
 
 
Här i saigon kommer vi befinna oss om 31 dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: