Jul

Nu börjar det närma sig julafton vilket känns helt underbart!
Det känns inte som att det är så mycket julstämmning eftersom att det inte är någon snö alls.
Snön gör verkligen så himla mycket även fast det var roligare när man var mindre.
 
Jag börjar bli klar med mina julklappsköp, har en kvar till min syster, en till mormor och en till J.
Men jag känner mig riktigt nöjd med alla julklappar jag köpt hitills, det känns verkligen som bra saker.
 
Imorgon ska jag och pappa börja baka lite inför jul, sen ska vi köpa julgran i helgen och på söndag kommer min syster och hennes familj hem.
 
Jag älskar verkligen julen, det är min favorithögtid på året!
 
 
jättegammal bild som jag tog påväg till sälen för 5-6 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: