Lyckad fest!

Hallå där!
 
Igår hade somsagt jag, Sofie och Rebecka våran 19-årsfest, nej jag har inte fyllt än men det är typ en vecka kvar.
Det blev så himla lyckat och vi blev ungefär 55 personer tillslut. Jag är bara så himla glad att allt gick som vi ville och att det inte blev några problem.
Det var massa som kom med fina presenter vilket vi verkligen inte hade räknat med, vi hade bara festen för att vi tycker att det är så himla roligt att träffa alla. 
Så i det här inlägget tänkte jag lägga upp alla bilder på presenterna jag fick och imorgon kommer det en inlägg med lite bilder från festen. Blev inte så mycket bilder som vi tänkt men några fick vi iallafall!
 
 
Detta plus några chokladkakor och ett jättefint brev fick jag av Agnes, Jennie P, Lina, Lelle och Emma, haha så himla cool tröja ;)
En vinflaska av Johanna :)
 
Denna fick jag av Eleonor och Ebba
 
Så himla fin ljusstake som jag fick av Helena
 
Fick trosorna och det fina armbandet av Maria och Jennie A
 
Asgod choklad från Alex, Oskar och Stefan
Här är alla saker och jag är så himla tacksam för allt! Fick även en vinflaska tillsammans av Tim.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: