Lilla bebis❤️

Här var det tomt som vanligt. Skulle vilja skylla på att jag inte har haft tid att skriva något men även fast jag haft mycket att göra hade jag hunnit ändå. 
Sen jag skrev sist har jag hunnit varit i ullared och Jönköping, träffat Fredriks bebis som föddes i slutet av förra veckan och fortsatt packa här hemma. 

Nu är det ju lite mindre än en månad kvar men jag vill bara att tiden ska gå jättefort så vi kan flytta nu. Allt är typ klart så det finns lixom inget att vänta på😉 

Som jag skrev så var jag och träffade Fredriks bebis igår, och han är världens finaste lilla bebis. Blev tårögd när jag såg honom, han är så liten och söt, inte ens en vecka gammal!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: