Möbler till lägenheten.

Har inte skrivit på några dagar nu. 
Har inte gjort något speciellt, jobbat på som vanligt, tränat osv. 
I fredags åkte jag och Jerry till kungshem för att skriva på kontraktet till lägenheten. 
Nu är den verkligen våran, som sagt flyttar vi in 2 maj och vi längtar så extermt mycket.
Igår var vi och hämtade ett vitrinskåp som vi köpt, bara rätt enkelt.
Jag tänker inte lägga upp några bilder på möbler eller något nu innan utan jag kommer fota hela lägenheten
när vi har flyttat in och fått iordning det mesta. 
 
Det jag längtar mest till är att kunna få ha allt precis som man vill, går runt och plocka själv utan att någon säger till en, och såklart att jag kommer bo tillsammans med mitt hjärta. Jag är så glad!
 
Vid 6 igår kväll åkte vi till Jerrys pappa för att äta middag med han och hans tjej. Vi fick kött, pommes och sås, och så blev det glass till efterrätt. Sen drack vi lite vin och jag drack någon cider också, pontus kom förbi ett tag också och sen åkte vi hem till Jerrys mamma och jag somnade typ direkt medans dom satt och pratade
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: