Tacksam.

Har inte hunnit skriva något inlägg om Vietnam idag, så det kommer upp ett imorgon istället. 
 
Just nu ligger jag i sängen hemma hos Jerry och väntar på att han ska komma hem. Han slutar vid tio och är hemma vid halv 11. 
Pratar med mina gamla handbollstjejer och planerar en tjejkväll eller liknande. Vore så himla kul att träffas alla igen och prata om gamla minnen osv. För dessa tjejer var ändå hela min vardag förut, vi var med varanda i skolan, efter skolan, på träningarna, på matcherna, cuper osv. Vi har gjort så mycket kul tillsammans och jag är så sjukt tacksam att jag har fått lärt känna alla dessa fina underbara människor. Utan dem vet jag inte hur mitt liv hade sett ut idag. Kunde inte ha önskat mig ett bättre handbollslag/högstadieklass..
 
 
 
kärlek till er. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: