Tillbaka.

Tanken var ju att jag skulle blogga när jag var borta. 
Men det var jag alldeles förr upptagen för, jag ville bara njuta av att vara där, inte behöva tänka på något speciellt utan lägga tiden på viktigare saker. På måndag är det tre veckor sen vi kom hem och jag är inne i någon slags kärleksbubbla fortfarande.
Jag har väldigt svårt att hålla mig borta från Jerry, tar alla chanser jag har att vara med honom.
Saknar honom i princip hela tiden när jag inte är med honom, det räcker lixom att han åker till jobbet
Känns som att man precis har träffat och att man blivit kär på nytt, denna resa stärkte verkligen mig själv som person och vårat förhållande. 
Att vara borta från varandra så himla länge och få känna den jobbiga saknaden är ändå nyttigt.
Jag ska skriva mer om resan tänkte jag. Jag skrev dagbok de första 3 veckorna så kommer kunna skriva hyffsat utförligt vad vi har gjort. Sen håller jag på och fixar med alla bilder och lägger över i datorn, jag har nog tagit ca 2-3000 bilder tror jag. Men ett minneskort funkar inte nu så är jätteledsen..
 
 
Underbara land!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: